kirstenjansen.reismee.nl

Grote veranderingen

Hallo allemaal,

Ik ben dit keer wat sneller met een nieuwe blog dan normaal, maar dat heeft een reden!
Ik zal eerst even vertelen wat voor leuke dingen ik gedaan heb afgelopen weken en daarna meer over de 'veranderingen'.

Vorige week zaterdag was er wederom een GRATIS concert in DC, bij het Washington Monument. Dit keer was het voor Earth Day, met optredens van Usher, Mary J Blige, Train, Fall out boys, No Doubt en nog een paar onbekenden voor mij.. Je kan je wel voorstellen dat dit weer een erg leuke dag was!! Het was die dag ook erg warm, 27 graden Poeeehh en bijna geen schaduw te bekennen dus was heerlijk verbrand (:

Afgelopen zaterdag was het Maryland day op de University van Maryland. Hier ben ik samen met mijn hostdad en de baby naar toe geweest! Er was van alles te doen, van bijna elke opleiding kon je wel langs en kon je daar wat doen! Ook waren er spring kussens, veeeel eten, muziek etc. Ook hebben ze gewoon een eigen boerderij daar, met paarden, koeien, schapen, geiten etc. Dus ook daar was van alles te doen. Echt bizar, die campus lijkt net een eigen stad ofzo. Ze hebben zelf een eigen politie en ambulance etc. Best wel gaaf eigenlijk!

Zondag was er een European food fest in Georgetown op de university.. Dus daar moesten Marianne, Marissa en ik natuurlijk heen! Toen we daar aankwamen was het nogal teleurstellend.. er was eigenlijk maar 2 tafels met eten en toen het begon stond er een hele lange rij en nog geen uur later was het eten al uitverkocht.. Terwijl het nog 2 uur langer zou duren! Goeie organistatie enzo! Dus in plaats daarvan hebben we over de campus gelopen van Georgetown University en lekker aan het waterfront gezeten. Het was mooi weer, dus was een heerlijk dagje! 'S avonds hadden we wederom een afscheidsfeestje.

En dan nu.. De 'veranderingen'.
Ik heb besloten om mijn jaar in te korten! Om heel eerlijk te zijn ben ik het au pair zijn super beu.. Elke dag is het zelfde en ik merk gewoon voor mezelf dat het genoeg is geweest! Ik heb nu echt gewoon een super tijd gehad, maar ik ben er gewoon klaar mee.. Ik wil niet mezelf forceren om tot het einde te blijven omdat dat eigenlijk het plan was terwijl ik het niet meer zonaar me zin heb als eerst! Ondanks dat alles buiten het au pair zijn omwel nog steeds leuk is!! Na al mijn moed verzameld te hebben moest ik het mijnhostparents vertellen. Gelukkig reageren ze redelijkgoed. Ik wil niet meteen weg, omdat ik nog een aantal dingen wil doen hier en ikwil mijn hostparents genoeg tijd geven om een nieuwe au pair te zoeken!10 Juli zal mijn laatste werkdag zijn en wanneer ik precies naar huis kom is nog niet helemaal zeker, maar waarscheinlijk sta ik 11 juli alweer op Nederlandse bodem haha Dit betekend ook dat ik mijn tripje Nederland van volgende week gecanceld heb! In plaats daarvan ga ik lekker een weekje naar Californië!

Ik ga de laatste periode nog zoveel mogelijk proberen te genieten van mijn tijd hier! Ook al kan ik stiekem niet wachten tot het voorbij is haha

Tot in juli!
Kirsten

Reacties

Reacties

herma

Nou goed van jou hoor dat als je het beu bent dat je er dan mee ophoudt maar geniet nog maar even van alles want voor je het weet sta je weer in Nederland, maar heb je wel mooie herinneringen xxxx

Margot

Hoi Kirsten,

Moedige beslissing. Je hebt een mooie en leerzame tijd gehad. Maar dat saaie is niet vol te houden dus goede keus! Geniet nog van de leuke dingen die gaan komen en tot Juli. Kun je je verjaardag gewoon thuis vieren.

Oma Loes.

Kirsten wat maak jij veel mee in je vrije tijd. Leuk hoor. maar alleen op een kind passen is niet echt wat je wil begrijp ik. Wel begrijpelijk hoor. Jammer dat we nu nog tot Julie moeten wachten on je weer te zien. Maak er het beste tot die tijd ervan ook met Arthur, hij zal je vast missen en jij hem. Dan op naar weer iets anders waar dan ook. Knuffel Oma

Brigitte

Wat n dappere beslissing! Je bent zoiezo n kanjer dat he dit gedaan hebt! En iid, wat heb je veel gedaan daar! Dat zijn mooie herinneringen! Die pakt niemand meer af!
Goed gedaan! Enne....1 juli. ..das zo!
Geniet nog van je tijd daar en tot snel! X

Rian

Verpleegkundige toch veel leuker????????????.....je bent in ieder geval weer een ervaring rijker! En je hebt heel wat gezien! Dat pakt niemand je meer af????

Rian

Die vraagtekens slaan nergens op, waren smiley.....pakt ie dus niet!

Liesbeth

Goede en een begrijpelijke beslissing. Leuk dat je nog een weekje naar Californië gaat, je bent nu toch al daar 'in de buurt'.

Nelly Jansen

Wat een verrassing. Blij dat je weer deze kant op komt.
Kan niet wachten. Liefs oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active