kirstenjansen.reismee.nl

6 months already!!

En toen zat ik er al weer 6 maanden! waaaah Time flies when you're having fun!!

Wat ik allemaal gedaan heb de afgelopen maanden? Geen idee!! Maar wat ik wel weet dat ik geen een weekend rust heb! Heb het nog steeds erg naar mijn zin hierzo, heb nog geen moment spijt gehad dat ik dit avontuur aangegaan ben!

Wel had ik in de winter zoiets van, oke, waarom zit ik hier en niet in een warm deel? We hebben sneeuw gehad, heeel veeeel sneeuw! Het bleef maar komen, ze zeiden dat het normaal niet zoveel is.. Precies nu natuurlijk wel nu ik er zit! FIJN !! Enkoud koud.. BRRR - 10 was het hier steeds! Ik zal nooooit meer klagen over sneeuwof kou in Nederland!Maar zelfs de sneeuw en koukon me niet thuis houden, waar m'n hostparents niet altijd even blij mee waren! Maar een heel weekend thuis zitten lukt me hier gewoon niet!

Toen het eindelijk weer wat warmer werd (boven 0 dus) konden we weer dagjes weg. We zijn naar Annapolis geweest, dit is een klein schattig stadje waar de Naval academy is waar de Navy studenten dus zitten! Dus hebben we even door de academy gelopen en langs de haven met allemaal leuke schattige winkeltjes en restaurantjes! De navy studenten vinden zichzelf wel heel erg wat, lopen hele dagen in hun pak om te laten zien wat ze zijn.. Bleegh!
Paar weken geleden hebben we met een groepje Au Pairs gepicknickt bij Great Falls in Virginia, dit zijn de watervallen! Het was heel mooi daar dus hebben lekker een stuk gewandeld daar!

Wat ik voor de rest in de weekenden doe: Uiteten, ik geef veeeeelste veel geld uit aan eten! Oeps.. haha Naar de bioscoop, shoppen, goodbye parties etc..
En elke woensdag avond doe ik wat met Marissa, zodat de week sneller gaat! (vinden wij dan) Dus eet eigenlijk nog maar 3 dagenmet mijn hostfamily, voor de rest ben ik altijd weg!

En toen kwamen mijn ouders!! yaaaaaay! Na 3 maanden zag ik ze dan weer en dit keer waren ze hier! Het voelde eigenlijk heel raar om ze hier te hebben en mijn leven hier te laten zien! Ik ben drie volle weekenden samen met ze geweest en bleven ze hier slapen en door de weeks zijn ze naar NY en Las Vegas geweest.. JALOERS! De eerste dag dat ze er waren moest ik gewoon werken dus zijn we lekker ergens gaan lunchen met de baby! Zaterdag zijn we gelijk maar naar een Mall gegaan, want je kan niet in de USA zijn zonder te shoppen natuurlijk. Zondag zouden we eerst toeristische dingen gaan doen en gingen we 's avonds naar een basketball wedstrijd.. Komen we rond 11 uur erachter dat de wedstrijd al om 1 uur is ipv 7 uur 's avonds! oops.. haha Ik was er zo van overtuigd dat die 's avonds was, maar toch niet! Dus dat werd haasten! De basketball game was weer geweldig of course! :)
Het tweede weekend dat ze er waren zijn we naar North Carolina geweest om mijn familie daar weer op te zoeken. (die familie waar ik rond kerst ook heen ging, is een neef van mijn moeder) We hebben heeerlijk geluncht daar voor pasen en allemaal leuke dingen gedaan, was weer een geslaagd weekendje dus!
En afgelopen weekend was alweer het laatste weekend dat ze hier waren.. Zatedag zijn we DC in geweest naar het Cherry Blossom festival! Alle bomen stonden nu in bloei en het was echt heeel mooi! En ook heeel mooi weer!
Zondag was onze laatste volle dag samen, 's morgens gingen we met ze allen ergens brunchen, de ouders van mijn hostdad ging ook mee! En daarna ging ik met m'n ouders wederom naar een mall!
We wouden eigenlijk nog 1 keer DC in, maar wisten niet zo goed wat we gingen doen dan, dus hebben we heel last minute besloten om nog maar een keer naar een basketbal wedstrijd te gaan! Wat niemand van ons een probleem vond natuurlijk! Het was weer een leuk avondje! En gister was het dan helaas alweer tijd om afsheid te nemen! Maar niet voor lang.. over 3.5 week kom ik alweer naar huis!!! yesyes, ben echt even toe aan vakantie en even weg van hier!!

Met de baby gaat ook nog steeds alles goed, hij kruipt sinds 2 weken! Eindelijk!! Het is en blijft echt een scheetje! Hij heeft ook eindelijk z'n eerste playdate gehad! (hij is al 9 maanden maar oke) Marissa en haar 'baby' kwamen gezellig langs en zijn we gaan lunchen ergens!

Voor de rest gaat alles hier nog het zelfde! Mijn volgende blog gaat waarscheinlijk weer een aantal maanden duren! (shame on me) Ik kan niet wachten om de meeste van jullie weer te zien over paar weken! YAY

~Kirsten

Reacties

Reacties

Louise

Wij vonden het geweldig om bij jou te zijn en om te zien hoe jij daar leeft! En je hebt gelijk: de baby is een ongelooflijk dotje. Tot over een paar weken. Xxx mama

matty

Klinkt weer leuk! En via de social media en privéberichtjes hebben we begrepen dat die ouders van jou een paar hele leuke weken hebben gehad met en zonder jou!
See you in a month in la douce France!! xxx

Oma loes.

Ja je ben best actief in je vrije tijd. Leuk om je verhaal te lezen. Nu is de kou wel over toch. Geniet van de lente en van Arthur want hij word nu echt een knul. Tot over 3.5 weken .Ik zie er naar uit.xox

herma

Leuk om alles te lezen, vind het zo knap van je hoe je alles doet, je bent een toppertje, geniet verder van alles wat op je pad komt, dikke knuffel en liefs!!!!

oma Jansen

Leuk om weer iets van je te horen. Een druk leven heb je daar. Tot gauw. Liefs oma xxxxxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active